Wat vind de media ervan?..

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Dit bericht kreeg ik van de Pvda op: 27-6-07, Beste Glenn,
Allereerst mijn excuses voor de late beantwoording van je bericht. Door de drukte is mijn reactie iets later.
Het is mooi om te zien dat jij initiatief hebt genomen om pesten onder de aandacht te brengen. De opgezette website kan zeker een steun voor kinderen zijn die hetzelfde meemaken. Je hebt echt je best gedaan hierop, chapeau!
De PvdA neemt het probleem van pesten erg serieus. Onlangs heeft het Expertiseteam voor Veiligheid geconstateerd dat de PvdA pesten goed aanpakt. Wij kregen als rapportcijfer een 8. Je bericht heb ik doorgestuurd naar een van onze woordvoerders Onderwijs, Margot Kraneveldt. We zullen ervoor zorgen dat pesten niet een vergeten onderwerp wordt.
Ik hoop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en blijf doorgaan met je website!
Met vriendelijke groet,
Liesbeth KoenenInhoudelijk medewerker Margot Kraneveldt & Agnes Wolbert
PvdA Tweede KamerfractiePlein 2 | Postbus 20018 | 2500 EA Den Haag

Sinds 27 juni sta ik in de kidskrant uit Papendrecht met een interview. Heel erg bedankt!
Vanaf 2juli sta ik in het magazine de yes. Ontzettend bedankt!
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Maandag 16 april stond ik in het Ad , heel erg bedankt!

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

april 2007: binnenkort sta ik in de krant de klaroen, heel erg bedankt!

22 januari 2007: had ik een interview met hoge school voor journalistiek uit Utrecht.

Januari 2007: staat er een pers bericht over mijn site en de single stop op furture Music charts.

Januari 2007: had ik een interview met trendybella, heel erg bedankt!

December 2006: stond ik in het kerst nummer van de veronica gids, heel erg bedankt!

December 2006: was ik te zien in het programma van de tros vermist, heel erg bedankt voor al Julie steun!

December 2006: Stond ik samen met Roel in het kinderpostzegels boekje, heel erg bedankt

Photobucket - Video and Image Hosting

7 t/m 13 augustus kidz adventure in ahoy

Photobucket - Video and Image Hosting

23 juli een interview met j/m pubers heel erg bedankt!

17 juli clipopnamens single STOP!

2 Juni was ik ook weer te zien in een herhaling van blinQ samen met Roel op Nederland 3

1 Juni was ik te zien met Roel in blinQ op nederland 3

Binnenkort heb ik een interview met Radio Rosa fm, heel erg bedankt!

Binnenkort heb ik een interview met Radio Arnhem, heel erg bedankt!

23 juni heb ik een interview met merwe radio sliedrecht, heel erg bedankt!

Photobucket - Video and Image Hosting

Deze maand mei word er een boek uitgegeven van de kinderconsument waar een interview met mij in staat

Binnenkort staan Roel en ik in het kinderpostzegel boek

29 Mei is er een boek uitgegeven waar ik in sta, bij deze wil ik de kinderconsument heel erg bedanken!

1 juni zijn Roel en ik te zien in blinQ op Nederland 3.

26 Mei zat ik live in het Nederland 2 programma vermist, naar de zoektocht van mijn vader, en met resultaat! Het is ze gelukt en ik wil vermist er heel erg voor bedanken!

22 mei staat er een interview met mij op de site http://www.vrouw.nl heel erg bedankt hiervoor!

Deze maand mei word er een boek uitgegeven van de kinderconsument waar een interview met mij in staat

Binnenkort staan Roel en ik in het kinderpostzegel boek

Vrijdag 19 mei kreeg ik een mail van Talpa tv:

Beste Glenn, Hartelijk dan voor uw mail. In de berichtgeving omtrent het programma De Gouden Kooi is de nadruk
onterecht komen te liggen op het pesten en treiteren. Het centrale uitgangspunt in dit programma is dat diegene die
het langst in het huis blijft zitten de winnaar is. Kandidaten krijgen niet de opdracht mee elkaar te pesten. Heimwee of gezond
heids redenen kunnen net zo goed reden zijn voor de deelnemers om op te geven. De Gouden kooi moet vooral een amusumentenprogramma worden dat leuk is om naar te kijken en om aan mee te doen. Alle commotie vooraf zonder dat
er ook maar 1 minuut is uitgezonden is dan ook erg voorbarig, en gebaseerd op onjuiste en onvolledige berichtgeving
.

Binnenkort heb ik een interview met Radio Rosa fm uit abcoude, heel erg bedankt alvast.

Binnenkort heb ik een interview met Radio Arnhem, heel erg bedankt.

26 Mei heb ik een interview met Radio berkel, heel erg bedankt.

3 Mei had ik een interview voor het boek van de kinderpostzegels, heel erg bedankt.

27 April was ik uitgenodigd in de Amsterdam Rai op t nationaal veiligheids congress van de kinderconsument, heel erg bedankt!

Vrijdag 14 April zit ik in een programma van de kro op nederland 1. heel erg bedankt hiervoor.

Dinsdag 4 April had ik een interview met het School tv weekjournaal, de uitzending word op vrijdag 7 April uitgezonden op nederland 3 rond 10:45, heel erg bedankt voor alles.

Vrijdag 24 maart heb ik een interview met de kro, Binnenkort meer informatie over de uitzend data. Heel erg bedankt alvast.

Maandag 6 maart had ik een interview met De regionale tv Rtv Dordrecht , heel erg bedankt hiervoor.

Vrijdag 3 maart zat ik in het rtl4 programma lijn 4, het ging over mijn site en de single, heel erg bedankt voor jullie aandacht aan dit onderwerp.

24 februari zat ik in het jeugdjournaal het ging over de single tegen pesten. Bedankt voor alles.

23 Februari had ik een interview met iemand van de kro voor een programma dat binnenkort te zien zal zijn. heel erg bedankt alvast.

17 Februari stond ik samen met Roel in de Kids week over de single tegen pesten, heel erg bedankt.

http://www.nationalekinderkrant.nl/nkk/cdsingle_glenn.php

Donderdag 16 Februarie zit ik in blinQ, om 16:30 op nederland 3. Heel erg bedankt voor alles!

Woensdag 8 Februarie had ik een interview met de kinderkrant kidsweek, heel erg bedankt.

Donderdag 2 Februarie had ik een interview met drechtstad fm over de single heel erg bedankt voor jullie aandacht ervoor.

Dinsdag 31 januarie was ik te zien op Nederland 3 in de club van 100, heel erg bedankt voor alles.

Dindsdag 31 januari stond ik in het AD over de single tegen pesten, heel erg bedankt voor alles.

Dinsdag 24 Januari stond er in de krant metro een stuk
je over de single van mij en Roel heel erg bedankt.

17 Januari zat ik samen met Roel Felius in 4 in het land, heel erg bedankt voor alles.

17 Januari zat ik in tmf Re:action heel erg bedankt voor al jullie steun.

18 januari zat ik bij salsa radio, om mijn verhaal te vertellen en om over de single tegen pesten te praten, graag wil ik hun hierbij erg bedanken. Dat zij er aandacht aan wilden besteden.

Zondag 15 Januari stond ik in de Telegraaf over de single tegen pesten , heel erg bedankt.

Ik had 12 Januari een interview met Radio Centraal, hierbij heel erg bedankt.

Dinsdag 10 Januari heb ik een interview gehad met de krant Telegraaf, heel erg bedankt voor jullie aandacht aan de single tegen pesten.

Vrijdag 6Januari, heb ik een interview met de krant De Stem Van Alblasserwaard. Over de single tegen pesten. Heel erg bedankt alvast.

Maandag 2 Januari zat ik in 4 in het land heel erg bedankt.

Ik heb 30 December 2005 een interview gehad met Radio 3b, Een korte terug blik op mijn gesprek toen ik daar was. Ik wil hun heel erg bedanken voor al hun aandacht voor mijn verhaal.

Ik sta deze maand in het blad Generation now, heel erg bedankt voor alles.

Ik sta deze maand in het blad pauze magazine, heel erg bedankt voor alles.

Donderdag 15 December had ik een interview met Radio Arnhem de rotonde, heel erg bedankt.

Maandag 12 December had ik een interview met Radio Vlistan, heel erg bedankt dat ik mijn verhaal kwijt kon.

Waarschijnlijk sta ik in December in het Generation Now Magazine, heel erg bedankt dat ik mijn verhaal mocht vertellen.

Binnenkort sta ik in het Pauze Magazine. meer info erover op http://www.pauze.nl/?pid=5&id=36

Zaterdag 19 November was ik te horen op Man vrouw radio EO, heel erg bedankt voor alles.

18 November was ik s’Avonds te horen op Rtv Rijswijk, ik wil hun hier ontzettend voor bedanken.

18 November heb ik een interview gehad met het blad PAUZE Ik wil bij deze hun heel erg graag bedanken voor alles.

Ik heb 16 November een interview gehad met Man vrouw Radio, ik wil bij deze hun heel graag bedanken, en ook de presentatrice Yvonne Sprunken voor alles.

Donderdag 3 November heb ik een interview gehad met Radio 2 uit belgie, Ik ben volgende week sam van de week in hun programma. Bedankt voor alles. www.sam.be

Ik heb 24 Oktober een interview gehad met rtv-west de uitzending ging over discriminatie, en pesten hoort daar ook bij. Ik wilde ze bedanken dat ik mijn verhaal heb mogen vertellen.

Ik heb 28 November een interview met Rtv-West, alvast bedankt.

Ik heb binnenkort ook een interview met Radio 2 uit Belgie, heel erg bedankt alvast.

Ik zit 16 november in Man vrouw radio van Yvonne Sprunken, Heel erg bedankt alvast.

Ik heb 29 Oktober de fotoshoot van Brian Elings , die ik van BlinQ en hem heb gehad, Alvast heel erg bedankt.

20 Oktober ben ik te zien in Max En Catherine Op Nederland 1, heel erg bedankt. Om ong. 17:35 Begint het.

20 Oktober zit ik in het jongeren programma BlinQ, om 4uur ( is een herhaling ).

Binnenkort sta ik in het Jongeren Blad Generation Now, alvast bedankt.

Maandag 10 Oktober heb ik een interview met het jongeren blad generation now, Bedankt alvast.

Maandag 10 Oktober Zit ik in een terug blik in BlinQ op Nederland 3.

Maandag 3 Oktober belde radio 8FM mij, ik wil hun heel erg bedanken dat ze naar mijn verhaal wilden luisteren.

Ik heb 30 September een interview gehad met Radio 3B heel erg bedankt, Maandag 3 Oktober is de herhaling, bedankt voor alles!

Binnenkort zit ik in look tv, heel erg bedankt,

In november heb ik een interview met een radio programma van de EO,met presentatrice Yvonne Sprunken, alvast bedankt.

Vrijdag 30 September a.s ben ik te gast bij radio Berkel (3b) graag wil ik hun hiervoor bedanken.

28 September ben ik te horen geweest op radio Heemskerk, heel erg bedankt hiervoor.

Ik zit 29 September in het jongeren programma blinQ, Ik wil de Crew van blinQ, heel erg bedanken alvast voor alles!

Ik heb Woensdag 14 September een interview met Radio station, Heemskerk, Graag wil ik hun hiervoor bedanken.

Ik had 7 September een interview met radio Enkuizen, Ik wilde hun hierbij heel er bedanken voor de aandacht die ze eraan wilden besteden.

Binnenkort sta ik op de voorpagina en 2e pagina van de nationale kinderkrant, ik wilde hun heel erg bedanken dat ze aandacht wilden besteden aan dit probleem, echt heel erg bedankt voor alles! www.kidscom.nl

Ik zat Vrijdag 26 Augustus s’avonds in een uitzending van Radio Hoeksewaard, heel erg bedankt voor de moeite.

Ik zat 21 Augustus in Stads Radio Almere, Heel erg bedankt voor het interview.

Ik heb 30 September een interview met het radio station 3B lokaal. Alvast bedankt.

Maandag 1 Augustus heb ik een interview gehad met radio-Nijmegen, ik wil hun hiervoor erg bedanken.

In September zit ik ook in Look Tv van Schiedam, ik wil ze hier heel erg voor bedanken.

In September zit ik in een radio programma van Heemskerk, ik wilde hun hier heel erg voor bedanken.

In September sta ik in de nationale kinderkrant, Ik wilde hun hier alvast erg voor bedanken!

Binnenkort sta ik op de site van Opidiz.nl, bedankt hiervoor.

Woensdag 27juli heb ik een interview met Radio station Alphenstad fm , heel erg

bedankt voor jullie steun!

Ik was Maandag avond, 25 Juli Te horen op Yorin fm, Nog bedankt voor alles.

Zaterdag, 23 juli heb ik een interview met het radiostation, Castrium.

21 Juli heb ik een interview gehad met Yorin fm, Ik bedank hun hiervoor.

Donderdag 21 Juli Stond ik in onze regionale krant , het Papendrechts nieuwsblad, heel erg bedankt.

19 juli had ik een interview met Radio veronica, ik wil hun heel erg bedanken dat ik mijn verhaal kwijt mocht in hun radio programma.

18 juli Kreeg ik een mail van de Minister President, Balkenende. Beste Glenn, Al enige tijd geleden heb ik een mail van je gehad over pesten. Die mail heeft diepe indruk op mij gemaakt. Wat heb jij een vreselijke dingen meegemaakt! En: wat kunnen kinderen elkaar toch ontzettend veel pijn doen. Ik ben blij dat er de afgelopen jaren veel meer aandacht is gekomen voor dit probleem. Te vaak wordt er volgens mij maar meegelopen, zonder dat kinderen zich goed beseffen hoeveel pijn ze doen. Ik beloof je waar ik ben en kan om aandacht voor dit probleem te blijven vragen! Met vriendelijke groet, Mr.Dr. J.P. Balkenende, Minister-president.

Ik stond 7 Juli in de Break-Out, ik wil de redactie en fotograaf Wilberto Van De Boogaard, bedanken.

Donderdag 14 juli mocht ik voor one minute of fame op radio decibel wat inspreken over mijn site en verhaal, over pesten. Ik wil hun heel erg bedanken voor al hun steun. Het stukje dat ik ingesproken heb, komt soms even langs.

Ik zit zaterdag 16 juli in een een radio programma van Hoorn, heel erg bedankt voor julie steun.

Ik zit 11 juli om ong. 10 over half 9 in een programma van radio 350, ik wil hun hier ontzettend voor bedanken.

Ik zit 11 juli In een programma van Radio Decibel, ik wil hun hier heel erg voor bedanken.

Pas geleden ben ik met Femmie van Bnn coolcast naar me oude bassischool geweest, voor een interview, maar hun wilden haar niet te woord staan. Vandaar de award.

Ik sta binnen kort in de regionale krant de Vonk, heel erg bedankt alvast.

Ik heb 8juli s’avonds tussen 7 en 8 een interview met de radio hoeksewaard, ik wil ze hiervoor bedanken.

Ik heb 8juli een interview met radiostation van Arnhem in het programma Rotonde, ik wil ze hier ontzettend voor bedanken.

Ik heb 7 Juli een interview met RTV Rijswijk, ik wilde hun hier alvast erg voor bedanken

Den Haag, 5 juli 2005 Hierbij deel ik u mede dat het door u bij de Eerste Kamer der Staten-Generaal ingezonden geschrift 28 juni 2005, inzake stop pesten, ter kennis is gebracht van de vaste commissie voor Onderwijs. De leden van deze commissie zijn hierdoor in de gelegenheid gesteld uw geschrift in hun beschouwingen te betrekken. Voorts deel ik u mede dat vorenbedoeld geschrift in de openbare vergadering der Kamer van 4 juli 2005 voor kennisgeving is aangenomen. De Griffier van de Eerste Kamer der Staten-Generaal, Voor deze. K. Baart Hoofd griffie.

Bij deze wil ik De Burgemeester van Rotterdam Menr, Opstelten, bedanken voor zijn brief aan mij, die ik 2 juli kreeg.

Ik heb dinsdag 5 juli een interview met de regionale krant de vonk, heel erg bedankt voor julie moeite.

Ik zit 4 juli in een radio programma van Zoetermeer fm, Heel erg bedankt, rond 12:15. www.zoetermeerfm.nu

Ik zit zondag 3 juli in een radio programma kakafonie, op midvliet fm, heel erg bedankt,

Ik heb 3 juli een interview met Omroep vlaardingen,om ongeveer iets na 6uur savonds, ik wil ze hier alvast voor bedanken.

Ik wil hierbij graag RTW Wadinxveen bedanken dat ik in hun radio programma mocht zitten. op 2 juli.

Donderdag 30 juni heb ik een interview met bnn, ik wil ze hier heel erg voor bedanken.

Ik sta woensdag 29 juni in het kontakt, heel erg bedankt hiervoor.

Ik heb binnenkort een interview met het Papendrechts Nieuwsblad, ik wil hun hier erg voor bedanken.

Ik wil graag drechtstad fm bedanken dat ik in hun radio uitzending zat, op 27 Juni.

Woensdag 29 juni zit ik in een radio programma van de lokale omroep Tsarina. Ik wil hun hier heel erg voor bedanken, dat ze dit willen doen voor mij.

www.tsarina.nl

Zaterdag 25 juni was ik te horen In het programma Info Magazine van Studio West IJselmonde. Ik wil hun hier ontzetend voor bedanken.

Zondag 26 juni zit ik weer even in het radio programma royaal fm, ik wil heel graag de men
sen die geluisterd hebben, of luisteren, heel erg bedanken , en de dj van die radio wil ik heel erg bedanken dat ik mijn verhaal kwijt kon. www.royaal.fm Jullie mogen ook reageren op de uitzending toen ik er in zat, dat kan je doen door een mail te sturen naar theoerkens@royaal.fm

23 Juni stond ik in het nederlands dagblad, pagina clou, heel erg bedankt voor alles. Voor het interview klik je op het logo, van Clou.

Woensdag 22 juni sta ik in de Stem Van Alblasserwaard, bedankt voor alles.

Ik sta 7 juli in het tijdschrift de break out.

Ik heb 19 juni een interview met de Brabantse zender royaal fm,graag wil ik hun hiervoor bedanken. Je kan het mee luisteren op www.royaal.fm tussen 10 en 11.

Ik sta binnekort in de krant het kontakt, bedankt voor jullie moeite.

Ik wil heel graag de krant Dordt Centraal bedanken, 15 juni stond ik erin, heel erg bedankt voor jullie steun!

Ik wil heel erg graag het Rotterdams dagblad bedanken ik stond 14 juni in het Rotterdamsdagblad. Bedankt voor al jullie steun!!

Ik heb 17 juni een interview met de krant stem van Alblasserwaard, heel erg bedankt alvast.

13 juni heb ik een interview gehad met het Nederlands Dagblad, en ik wil hun hier heel erg voor bedanken. Binnenkort staat het in het Nederlands Dagblad

Ik wilde ook de website maks bedanken dat hun een linkje hebben gemaakt.

Ik sta 11juni in de krant De Telegraaf heel erg bedankt voor jullie moeite.

Ik heb 8 juni een interview met het jongeren tijdschrift Opidiz. Bedankt hiervoor

Ik had 7 juni een interview met de krant het kontakt. Heel erg bedankt voor jullie moeite.

4 Juni was ik te gast in het radio programma van Radio 2, Cappuccino. Heel erg bedankt voor jullie moeite.

Ik stond 3juni in de krant de metro Heel erg bedankt voor jullie medewerking.

Ik Heb 3 juni interview op Radio 1, van BNN united, heel erg bedankt. Tussen 9uur en 10 uur s’avonds

Ik heb Vrijdag 3 juni een intervieuw met de regio krant De Klaroen, ik wil ze hiervoor heel erg bedanken.

Ik sta vanaf 1 juni, voor 2 weken op de kindertelefoon site, en daar wil ik ze erg mee bedanken. www.kindertelefoon.nl

Vrijdag 3 juni zat ik weer even in het radio programma met wie? op radio rijnmond om 6uur. op 96.1 fm Heel erg bedankt, Ik bedank ook presentator, Renee M Broeders.

Maandag 23 Mei had ik een interview met de break out. (Heel erg bedankt voor jullie steun).

Ook wil ik theater maker Arno Huibers vriendelijk bedanken dat hij mijn onderwerp in zijn folder heeft gezet bij deze bedankt. www.arnohuibers.nl

Ik stond 20 mei in de krant Kidsweek, heel er bedankt voor jullie steun. www.kidsweek.nl

Ik was 19 mei te gast in funX fm , waar ik mijn verhaal mocht vertellen over Pesten, en over de website die ik heb opgericht naar aanleiding van het pesten. FunX ik bedank jullie voor de moeite die jullie hebben genomen voor het interview, Heel erg bedankt Laila en Sandra ( Presentatrices ).

www.funx.nl

Ik Stond 12 mei in de krant Algemeen Dagblad bedankt voor jullie medewerking!

Mijn artikel over pesten en over mijn website stond 4mei in het Rotterdamsdagblad. Hierbij wil ik ook hun bedanken dat hun aandacht hebben besteed aan mijn website en naar me verhaal wilden luisteren.

Ik had vrijdag 6 mei een interview, met de krant De Telegraaf, ik wil hun hierbij bedanken voor hun medewerking. Bedankt.

Ik heb 6 mei een intervieuw gehad met de krant de dortenaar , en ik wil hun medewerking voor het intervieuwheel erg bedanken, dat hun aandacht wilden besteden in hun krant aan mij. ik sta 10 mei in de dortenaar. 10 mei dinsdag stond ik in de dortenaar jullie zijn super en alle mensen heel erg bedankt voor julie steun!!

ik Wou eerst radio Rijnmond bedanken , dat hun aandacht hebben besteed aan mij onderwerp,en dat ze gelijk wilden komen om een intervieuw afteleggen. Heel erg bedankt bij deze. Ik ben vandaag op de radio te horen geweest, en ik hoop dat mensen er naar wilden luisteren. , radio rijnmond

Ik zat 9mei in de uitzending met wie? Heel erg bedankt voor julie reacties echt super, en ook youandi heel erg bedankt maatje! Ik bedank ook studio rijnmond dat ze dit allemaal voor mij gedaan hebben, jullie zijn super!!!

dit ben ik bij radio rijnmond.

Ik was ook te zien in het rijnmond nieuws , voor me website en ik vond het heel goed dat hun er aandacht aan willen besteden.

Je kan mijn verhaal vanavond terug vinden in het nieuws archief www.rijnmond.nl als het goed is. Papendrechter maakt site over pesten De 16-jarige Glenn Eilbracht uit Papendrecht is het spuugzat. Al jaren wordt hij gepest door leeftijdgenoten. Veranderen van school hielp niet. Begeleiding van een therapeut hielp een beetje. Als daad van verzet heeft hij nu een website gemaakt waar lotgenoten hun verhaal kwijt kunnen. De site eilbracht.web-log.nl wordt erg druk bezocht

Beste Glenn,( 21 juni ) Hartelijk dank voor je e-mail persoonlijke verhaal. Voor GroenLinks is jouw verhaal met dit schrijnende voorbeeld van groot belang. We vinden je website een mooi initiatief. Pesten is voor GroenLinks zeker een punt van aandacht en daarom is het goed dat je de mail hebt gestuurd. Jouw verhaal motiveert ons om dit probleem hoog op de agenda te houden. Veel succes met je site en je initiatief om anderen bewust te maken en te helpen. Je kunt ervan op aan dat GroenLinks het onderwerp pesten in het politieke debat aan de orde zal stellen. Nogmaals bedankt voor je reactie! Met vriendelijke groet, Renske Uhlenbusch Publieksdienst Tweede-Kamerfractie GroenLinks

Beste Glenn, (7 Juni 2005) Ik vind het goed dat er een site is waar kinderen die gepest worden hun verhaal kwijt kunnen en misschien ook goede tips kunnen krijgen van kinderen die in dezelfde vervelende situatie zitten of hebben gezeten. Maar natuurlijk moeten we er alles aan doen om pesten te stoppen. Ik ben zelf ook gepest op school en weet hoe het voelt om niet mee te mogen doen of klappen te krijgen omdat iemand stoer wil zijn voor de groep. We hebben in de Tweede Kamer gepraat met de minister over veiligheid op school en ook pesten valt niet te rijmen met je veilig voelen. Het belangrijkste moet natuurlijk op de school zelf gebeuren; neem kinderen die gepest worden serieus als ze hun verhaal vertellen, leer ze weerbaarder te zijn, wijs de groep meelopers op hun instemmende rol als ze alleen maar toekijken. Ondanks alle projecten die er geweest zijn, zoals de pestvrije school, is er nog veel werk te doen. Wij zullen blijven wijzen op de noodzaak om alles te doen om pesten te voorkomen en alle kinderen een veilige schoolplek te bieden. Succes met je site. Groetjes, J.D.M.P. (Ine) Aasted-Madsen lid Tweede Kamer der Staten Generaal CDA fractie

Dit is een mail die ik kreeg van LPF ( Donderdag 26 mei) Beste Glenn, Allereerst hartelijk dank voor je bericht over de website die je hebt gelanceerd. Als fractie zullen we er zeker kennis van nemen. Het is goed om te weten dat je je eigen ervaringen op deze manier hebt weten om te zetten in iets wat voor anderen erg waardevol kan zijn. Ik kan me voorstellen dat het enorm frustrerend is wanneer je zonder reden ten prooi valt aan dergelijk asociaal gedrag van anderen. Laat je niet klein krijgen, realiseer je dat die pestkoppen later hele vervelende mensen zullen worden, en jij niet. Veel succes met de website. Met vriendelijke groet, Mandy Smit Voorlichting en Communicatie Tweede Kamer der Staten-Generaal Fractie Lijst Pim Fortuyn

Dit is een mail die ik kreeg van de voorlichting van de 2e kamer. Beste Glenn, Onlangs hebben wij van u een e-mail ontvangen. Deze is ter kennisname naar het desbetreffende kamerlid doorgestuurd. Hoewel wij niet inhoudelijk op uw e-mail reageren, betekent dit niet dat wij geen waarde aan uw schrijven hechten. Integendeel, uw inbreng is voor ons van groot belang. Uw mening en de mening van anderen helpen ons bij het bepalen van onze politieke koers. Telefoontjes, brieven en mails zoals van u zijn voor de PvdA belangrijke ogen en oren. Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, S. Badal Afdeling Voorlichting (pvda)

En dit is een mail van Rtl boulevard: Lieve Glenn, Wat een vreselijk verhaal over je schooltijd en hoe je gepest bent. We zijn erg blij te lezen dat het nu beter met je gaat en vinden het ontzettend dapper dat je ook een eigen site hebt opgezet om dit onderwerp onder de aandacht te brengen. De site ziet er ook mooi uit! Vanuit ons gevoel zouden we je ook heus wel de kans willen geven om over dit onderwerp te praten bij ons, maar helaas past zo’n onderwerp echt niet in ons programma. En we vinden het ook belangrijk dat zo’n onderwerp als dit niet tussen al het shownieuws langskomt, maar dat er serieus aandacht aan kan worden besteed. Dus vat het alsjeblieft niet vervelend op! We wensen je nogmaals heel veel succes met je site en het vertellen van je verhaal en we hopen dat we je zo toch een beetje op weg kunnen helpen! Veel groetjes, Het team van RTL Boulevard

En een mail van Sbs6:

Beste Glenn, Bedankt voor je mail! Heel vervelend wat je allemaal hebt moeten doormaken. Ik denk dat presenteren een beetje lastig gaat worden. Maar als je je verhaal over het pesten voor tv zou willen doen laat het ons dan weten. Als er dan een aanleiding is (bijvoorbeeld een nieuw onderzoek) zouden we je natuurlijk graag als ‘deskundige’ willen horen. We hopen dat je je enigszins over je ervaringen heen kan zetten… Vriendelijke groet, Redactie Hart van Nederland

En ik kreeg een mail van Goede Morgen Nederland: Beste Glenn Eilbracht, De email die we van u gekregen hebben, heeft ons erg geschokt. We begrijpen dat u hier graag iets over wilt vertellen in onze uitzending. Helaas zenden wij nog maar 3 weken uit en zitten wij tot die tijd helemaal vol. We kunnen uw onderwerp dus helaas niet behandelen. We wensen u veel succes in de toekomst. Met vriendelijke groet, Maja Braun GMNL

Geef een reactie

