Wat wil ik bereiken met deze site?

Photobucket - Video and Image Hosting

Beste mensen Ik ben Glenn Eilbracht.

Ik ben zelf ook jaren gepest. Ik wil met deze site tegen pesten, kinderen helpen die gepest worden of zijn gepest. Ik doe dit niet om aandacht te vragen voor me eigen, maar voor het probleem, “Pesten”. Natuurlijk kan een site het pesten niet, “Stoppen”, maar het kan je wel aan het denken zetten en dat is belangrijk!

Doormiddel door “erover praten”.

En blijf ook altijd je zelf als je gepest word , en bijvoorbeeld niet opeens andere kleding gaan dragen om erbij te horen.
Ook kan jij je verhaal kwijt op deze door even te mailen.

Maar ik wil ook dat de “pesters” is gaan inzien wat voor “schade” zij aanrichten, bij iemand die zij pesten.
Jammer genoeg hebben ze het vaak niet in de gaten en vinden zij het alleen maar leuk om iemand te pesten.
Deze website is voor kinderen die zijn gepest of worden gepest, of als je informatie over pesten wilt.
Ik hoop dat als er een pester deze site bezoekt, er wat van opsteekt en dat ze uiteindelijk stoppen met pesten.

Want als je gepest word kan het ook hele nare gevolgen met zich mee brengen.

Zo las ik een keer een reactie, dat iemand een, “Einde” aan zijn leven heeft gemaakt, door al die verschillende pesterijen.
En dat vind ik gewoon heel erg!

Uiteindelijk is mijn doel, Dat het pesten stopt! en ik wil jullie daar bij steunen.

                                                                                      Photobucket - Video and Image Hosting

2 thoughts on “Wat wil ik bereiken met deze site?

Reacties zijn gesloten.