De kindertelefoon.

De kindertelefoon helpt je met al je problemen.
Als je wordt gepest, of word uitgescholden, of je hebt een ander probleem.
Je hoeft je nergens voor te schamen want je hoeft je naam niet te zeggen en mag die annoniem houden.
Nartuurlijk is het best moeilijk om erover te praten met iemand die je niet kent, maar de kindertelefoon stelt je toch een beetje op je gemak.
En zo kan je alles tegen hun vertellen, ze vinden niks raar.

Zou je graag willen bellen met de kindertelefoon over je probleem dat kan op:

0800-0432 Of www.kindertelefoon.nl

4 thoughts on “De kindertelefoon.

  1. hoi ik ben bert-jan.
    ik ben ook gepest dat was niet leuk
    maar dat is voorbij.

    ps:ik heb een paar websites en ik wil een link naar deze site op mijn site zetten is dat goed.

  2. Hoi
    ik ben huug
    ik ben in de brugklas heel erg gepest door een bepaald meisje.
    zij heeft mijn hele klas toen tegen mij opgezet
    op dit moment probeert ze nog wel te dissen, maar het lukt haar niet meer.
    schelden doet voor mij ook helemaal geen pijn meer.
    ik heb nu een vriendengroep waar iedereen gepest werd/word.
    ik ben daar meestal de vertrouwenspersoon
    het enige wat mij nu nog raakt ivm pesten is als mensen mijn vrienden niet met rust kunnen laten…
    dat is egt verselijk!
    vooral omdat mijn vrienden het nog wel raakt als ze gepest worden..

  3. hee,
    ik ben lisanne.
    ik zit nu in de 2e & wordt die 2 jaar al gepest door 2 meiden, een buitenlander & een soort mee-loper.
    (ik heb niets tegen buitenlanders)
    als ik ze apart in de klas heb, dat de ene ziek is, dan gaat het goed maar met z’n 2e lopen ze me alleen maar aftekraken & nu beginnen de andere meiden uit men klas ook.
    En waarscheinlijk ga ik volgend jaar naar een andere school om met een nieuwe lei te beginnen;) daar heb ik al zin in! =)

Reacties zijn gesloten.