De single en mijn website in het jeugdjournaal

Photobucket - Video and Image Hosting

Vrijdag 24 februari, zat ik in het jeugdjournaal met Roel.

Het ging over mijn website en de single. Ik vind het heel erg goed dat hun er aandacht aan wilden besteden. En dat als er pesters hebben gekeken, dat het ze aan het denken doet zetten. Ik hoop dat ze ook op mijn site komen kijken die pesters, dan pas zien ze wat ze nou eigenlijk aanrichten bij iemand. Heel vaak vinden die pesters het alleen maar leuk om te pesten, omdat je anders ben dan de anderen. Ik vind ook al zie je er anders uit of gedraag jij je anders dat is geen reden om iemand te pesten. Ik hoop dat ik met mijn site veel kinderen steun zal kunnen geven, doormiddel door erover te praten met elkaar. En elkaar steun te kunnen geven, zodat ze niet het gevoel hebben dat ze er alleen voor staan. Hierbij wil ik het jeugdjournaal heel erg bedanken dat hun aandacht hebben besteed aan dit probleem.

Geef een reactie

