full_rusty-stop-sign

 Pesten!

Pesten komt helaas nog veel te vaak voor in Nederland maar ook over de hele wereld. Uit eigen vroegere ervaringen weet ik er alles van hoe het is om gepest te worden . Het gaat soms van kwaad tot erger. Pesten gaat ver heel ver!

Steeds vaker komt het voor dat gepeste kinderen een einde maken aan hun leven.
Dit mag en kan eigenlijk niet gebeuren! Daarom vind ik het belangrijk dat er aandacht blijft voor dit onderwerp.

In 2005 ben ik begonnen met het strijden tegen pesten met mijn website.
Ik weet dat mijn website het pesten niet zal stoppen maar weet wel dat het een bijdrage levert om aandacht te vragen tegen pesten en anderen lotgenoten te kunnen helpen.

Zeg nou zelf, samen staan wij sterk als wij met zijn allen strijden tegen het pestgedrag! 

Mocht je nog vragen hebben over het onderwerp pesten of zit je ergens mee of  heb je een interview verzoek? Dan kan je mij altijd een mail sturen via het Mailformulier, deze vind je links bovenaan (contact Glenn)  in de hoek. Of geef je mening in het Stop pesten forum

Dankjewel,

 Glenn Eilbracht

In je eentje sta je niet sterk, samen wel, dat weten we allemaal. daarom is dit ook (zo’n) goede website.”Marin”.
“reactie van een bezoeker van mijn site”

Zangeres Elles Springs (Bekend uit The Voice of Holland Seizoen 2 ) werd geïnspireerd door de website van Glenn en zijn verhaal en bracht naar aanleiding daarvan een Nummer en Videoclip tegen pesten uit!

Ook het populaire Habbohotel besteed zo nu en dan aandacht aan pesten. In 2007 heeft Glenn op habbohotel de week van tolerantie mogen openen. Klik hieronder om naar het habbohotel te gaan.

 

 


