Discussie over afscheidsbrief Tim Ribberink

Photobucket

Tim Ribberink, de jongen die op 1 november 2012 een einde aan zijn leven maakte door alle pesterijen.

Heel Nederland  is met zijn neus op de feiten gedrukt dat pesten levens kan verpesten!

De rouwadvertentie maakte enorm veel los in ons land en werd het grote probleem pesten eindelijk meer aangepakt dan als daarvoor, door verschillende acties die voort zijn gekomen.

Vanmiddag toen ik opeens in diverse media te lezen kreeg dat de afscheidsbrief van de overleden Tim Ribberink die een einde maakte aan zijn leven door pesterijen NEP zal zijn, brak mijn klomp! Want daar kan ik met mijn volle verstand niet bij!

Ik zelf kan niet geloven dat de ouders van Tim hierover gaan liegen!  En of de tekst uit de rouwadvertentie is overgenomen via een sms of brief moet niets uitmaken.

Mijn gedachten zijn bij de ouders van Tim en bij alle nabestaanden.

