Dare To Be Different !

 photo stopbullyingcopy_zps70776706.jpg

Anders?

Nee een andere benaming voor anders zijn is UNIEK vind ik zelf. Vroeger viel ik vaak buiten de boot en vonden mensen mij anders, waarom? Ik was en ben gewoon mijzelf tot nu toe.

Vaak pakken de pesters de zwakkelingen of als er iets opvalt wat hun niet aanstaat, denk bijvoorbeeld aan t dragen van een bril, beugel, kleren. In hun ogen hoor je er niet bij en willen ze je zo snel mogelijk weg treiteren.

Waarom mijn slogan: Dare to be different?

Anders zijn maakt je juist uniek, het is niets meer dan jezelf zijn.

Meelopers hebben we dan ook nog, zij lopen met de pesters mee op de hoop niet zelf gepest te worden.

Ik vind dat meelopers ook eens moeten zijn wie ze zijn en het op moeten nemen voor een gepeste. Doe eens iets anders en laat zien dat iemand die een bril draagt echt niet onaardig hoeft te zijn!

Durf te zijn wie je bent, alleen dan zal je uitblinken!

Dit doe je niet door iemands leven zuur te maken omdat hij of zij andere interesses heeft of kleding draagt of bril.

Mijn tip voor mensen die pesten en meelopers,

( Dare to be different en kom voor een gepeste op! )

Glenn Eilbracht

Twitter @stophetpesten

© Wil je deze foto delen op jouw eigen pagina of artikel ? Dat mag sla hem op en verspreid  de boodschap van deze foto!

