Een moedig Statement maken tegen pesten!

 photo pesten2_zps646db303.jpg

Deze video kwam ik vandaag tegen op facebook van een vriend die mij tipte.

De video heeft veel indruk op mij gemaakt, deze 16 jarige jongen uit ons buurland , word nog steeds gepest, werd vaak op school getreiterd maar tegenwoordig veel via de socialmedia en zijn er zelfs haat pagina’s tegen hem gemaakt maar gelukkig heeft facebook deze verwijderd!.

Hij heeft al zijn moed bij elkaar geraapt om deze video te maken en een statement te maken tegen pesten. Ik heb inmiddels contact gehad met hem en met zijn toestemming mocht ik de video plaatsen.

Ik hoop dat ook pesters eens gaan inzien hoeveel pijn zij iemand kunnen doen.

Ik kan niets anders zeggen dat dat ik erg veel respect voor hem hebt!

Je kan de video bekijken en beluisteren door op de bovenstaande foto te klikken.

