Diep Geschokt.

Beste bezoekers , ik wil even jullie aandacht.

Ik wil mijn gevoelens even delen met jullie. Niet om het aantal likes te krijgen maar om iedereen weer even met zijn neus op de feiten te drukken en hoop dat jullie de moeite nemen het te lezen.

Vandaag las ik het verschrikkelijke bericht over de 12 jarige Simone. Ze sprong voor de trein omdat zij het leven niet meer zag zitten waarschijnlijk door alle jarenlange pesterijen.

Het is afschuwelijk en ik kan het mij niet voorstellen dat mensen dit niet inzien of kunnen inzien.

Zij had nog een heel leven voor zich en niemand die het voor haar opnam. Het is onvoorstelbaar en mijn gedachten gaan uit naar haar ouders en familie .

Vaak beginnen pesterijtjes onschuldig en eindigen ze op deze manier!

Ik zeg jullie heel eerlijk ik heb er vandaag een traan om gelaten omdat alles weer even voorbij flitste uit het verleden.

Ik vind het jammer dat juist op dit soort momenten het pesten extra onder de aandacht moet komen. Zo zou het niet moeten zijn. Mensen moeten gewoon al weten dat pesten levens verpest en nu vandaag worden wij weer met onze neus op de feiten gedrukt!

Ik ziet en merk dat t het pestprobleem alleen maar erger word.

Binnen drie maanden tijd heb ik over de 10.000 unieke bezoekers die mijn website bezochten. Of ik daar blij mee moet zijn daar heb ik gemengde gevoelens bij.

Alhoewel hoop ik wel dat diegene die mijn website hebben bezocht er steun uit kunnen halen of hebben.

Ik weet hoe het is om gepest te worden meer dan tien jaar lang dag in dag uit.

Maar alstublieft als je dit leest en je word gepest praat erover met je ouders of een goede vriend of vriendin als je die hebt.

Ik ben niet zielig en wil niet zielig gevonden worden. Mijn leven heb ik doorgezet en de pesterijen hebben uiteindelijk een grote invloed op mijn leven gehad.

Daarom wil ik iedereen meegeven , kom op voor een gepeste en laat niet nog meer onschuldige slachtoffers vallen!

Sta op en laat je stem horen tegen pesten!

Dankjewel dat je de moeite nam het even te lezen.

Glenn Eilbracht

Geef een reactie

