Funx fm tegen cyber(pesten) en nieuw rtl programma komt tegen cyberpesten.

Vandaag was ik live te horen in de show van Radio Funx. Ik vertelde mijn kijk op programma’s tegen het pesten en vertelde ik mijn tips of wat ik in een situatie zal doen uit eigen ervaring.

Maar ook vertelde een programmamaakster van Strix Television over het nieuwe programma tegen cyberpesten die RTL zal uitzenden.

Er word steeds meer in Nederland via social media gepest getreiterd gechanteerd. Op de bekende website ask.fm was het zelfs zo erg dat een meisje geen uitweg meer zag. Dit moet stoppen niet alleen in real life maar ook via het world wide web.

Cyberpesten kan ook een hoop levens verpesten zonder dat je het merkt of ziet.

Heb jij ervaringen met cyberpesten? Of word je op dit moment via internet gepest? Geef je op voor het nieuwe programma en deel jou ervaringen.

Je kan je aanmelden door op deze link te klikken
