Binnenkort een live Q & A session op facebook tegen pesten met Glenn

japrojhectp

Binnenkort zal ik hier op deze facebook pagina mijn allereerste live video met jullie gaan delen ! Deze zal gaan over het onderwerp pesten!

Maar niet zonder hulp van jullie!

Je mag vragen stellen aan mij, zelf tips geven of welk onderwerp vind jij belangrijk ?

Ik zou zoveel mogelijk vragen beantwoorden want samen staan wij sterker!

Of word je gepest en weetje niet meer wat je moet doen?

Wil je wat vragen? Je kan hieronder een reactie achter laten en zal deze beantwoorden in de live uitzending!

Binnenkort zal ik de tijd en datum bekend maken aan jullie!

Glenn Eilbracht

Geef een reactie

