HET PESTEN BLIJFT VERPESTEN! #JEDOETERTOE #STOPPESTEN

Hallo lieve mensen, 

De week tegen pesten is begonnen.

Hierbij deel ik een deel van mijn ervaring en vertel ik over een speciale aktie tegen pesten van de stichting Pestweb.

Ik vond het heel moeilijk om weer even over mijn pestverleden te praten maar ik vind het heel belangrijk om jullie hopelijk te kunnen helpen door het delen hiervan.

Pesten verpest levens en dat heb ik zelf helaas moeten ervaren.

Wat vind jij van pesten of ben je wel eens gepest?

Reageer dan even onder mijn video. Ben je fel tegen pesten klik dan op het duimpje omhoog!

Dankjewel voor jullie aandacht!

Hoeveel weet jij over pesten Quiz Pestweb?

Pesten is het zelfde als plagen ja/nee

Online pesten is strafbaar? ja/nee

Elke school heeft een eigen anti pestaanpak die iedereen mag lezen? ja/nee

Als je pesten negeert stopt het altijd? ja/nee

Bij pestweb kun je anoniem praten over pesten? ja/nee

De antwoorden vind je terug op : http://www.pestweb.nl/

Ik wil de medewerking van de stichting Pestweb heel erg bedanken! #JEDOETERTOE

Andere stichtingen tegen pesten zijn o.a :

Stop Pesten : http://www.eilbracht.wordpress.com

Geef een reactie

